Karrier
Pénzügyi és Ügyfélkapcsolati Asszisztens
Munkavégzés jellege: Részmunkaidőben, heti 20 órában
Munkavégzés helye: Távmunka
Feladataid lesznek:
🔹 Hazai és külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás
🔹 Jogászok, kollégák támogatása
🔹 Számlázás és pénzügyi adminisztráció (számlák kiállítása, nyomon követése, kintlévőségek kezelése)
🔹 Banki tranzakciók és könyvelési előkészítés (számlák rögzítése, kapcsolattartás a könyvelővel)
🔹 Irodai ügyintézés és általános adminisztratív feladatok
Amit várunk Tőled:
✔ Pontosság és megbízhatóság a pénzügyi és adminisztratív feladatokban
✔ Jó írásbeli és kommunikációs készség angol és magyar nyelven – ügyfélorientált hozzáállás
✔ Alapvető pénzügyi ismeretek, számlázási tapasztalat előny
✔ Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, számlázóprogramok)
✔ Önállóság és proaktivitás a munkavégzésben
Amit kínálunk:
✨ Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy szakmailag elismert irodában
✨ Támogató munkakörnyezet, kis létszámú, fiatal csapat
✨ Nagy felelősség a kezdetektől fogva
✨ Távmunka, co-working office lehetőséggel vegyítve
✨ Személyes igényekre szabott munkaidő
Kezdés: 2025. május-július, a jelentkezések értékelése folyamatos.
Jelentkezés menete: Fényképes magyar és angol nyelvű önéletrajz elküldése a következő e-mail címre: career@pintz.com
A csatolandó fájlok neve a következő legyen:
Vezetéknév_Keresztnév_HU_CV
Vezetéknév_Keresztnév_EN_CV