Karrier

 
 
 

Pénzügyi és Ügyfélkapcsolati Asszisztens

Munkavégzés jellege: Részmunkaidőben, heti 20 órában

Munkavégzés helye: Távmunka

Feladataid lesznek:

🔹 Hazai és külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás

🔹 Jogászok, kollégák támogatása

🔹 Számlázás és pénzügyi adminisztráció (számlák kiállítása, nyomon követése, kintlévőségek kezelése)

🔹 Banki tranzakciók és könyvelési előkészítés (számlák rögzítése, kapcsolattartás a könyvelővel)

🔹 Irodai ügyintézés és általános adminisztratív feladatok

Amit várunk Tőled:

✔ Pontosság és megbízhatóság a pénzügyi és adminisztratív feladatokban

✔ Jó írásbeli és kommunikációs készség angol és magyar nyelven – ügyfélorientált hozzáállás

✔ Alapvető pénzügyi ismeretek, számlázási tapasztalat előny

✔ Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, számlázóprogramok)

✔ Önállóság és proaktivitás a munkavégzésben

Amit kínálunk:

✨ Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy szakmailag elismert irodában

✨ Támogató munkakörnyezet, kis létszámú, fiatal csapat

✨ Nagy felelősség a kezdetektől fogva

✨ Távmunka, co-working office lehetőséggel vegyítve

✨ Személyes igényekre szabott munkaidő

Kezdés: 2025. május-július, a jelentkezések értékelése folyamatos.

Jelentkezés menete: Fényképes magyar és angol nyelvű önéletrajz elküldése a következő e-mail címre: career@pintz.com

A csatolandó fájlok neve a következő legyen:

Vezetéknév_Keresztnév_HU_CV

Vezetéknév_Keresztnév_EN_CV